Tak for alle ideer.
Jeg har brugt dobbeltklæbende Tesa tape til at lime kabelkanal med, på undersiden af overskabet. Jeg håber det holder.
Jeg har også skrevet en e-mail til Tesa om de kunne anbefale en tape til at lime LED lysarmatur med, som bliver ca. 40 grader varmt. De har ikke svaret længe, så jeg har bare købt deres "outdoor" tape som kan tåle +90 C grader.
Men... jeg tror alu armatur udvider sig og trækker sig sammen pga temperaturskift, fordi tapen ikke holder i enderne alligevel, men på midten er det ok.
Jeg har også 3D printet endestykker til kabelkanalen og det ser meget bedre ud, end et hul :-)
Mit armatur er 2 x 10W Det giver hvidt lys og meget kraftigere end på billedet, men jeg vil gerne have lidt hyggebelysning om aften. Jeg bruger en Ikea lampe på 2,5W, det er kun nødløsning. Jeg kan ikke finde en lille, flad LED lampe til 230V, et par W, men kan kun finde dem med en stor Led-driver
Den her er kun 2,2W, og helt ok, men det kræver en driver som måler 19x6 cm og 2 cm tyk.
https://www.ikea.com/dk/da/p/mittled-led-spot-kan-daempes-aluminiumsfarvet-10528628/Findes der ikke noget som fylder mindre?