Udlejer har ved renovering af min nabolejlighed fået ændret på faldstamme, så mit toilet nu tømmes når nabo skyller ud - med dårlig lugt til følge. Det vil udlejer gerne rette ved at sætte en vakuumventil på mit toilet, hvor de korrekte løsning er at få skiftet den formentligt defekte ventil hos nabo. Mit spørgsmål er derfor: hvor meget lyd vil jeg få fornøjelse af fra denne ventil? (Ja, vi bor småt i 2200 ).