Hej med jer :-)
Jeg er stødt på er problem ifm at installere en opvaskemaskine i min lejlighed. Der er kun 40 cm i bredde, hvor der skal være 45 cm, fordi rørene er i vejen. Hvis den placeres foran rørene er der ikke dybt nok. Kan man evt (hyre nogen til at) omplacere rørene, så der bliver plads, eller er det et umuligt projekt? Der er i alt 58 cm at gøre godt med.
Tak på forhånd