Jeg er ved at lokalisere vand og afløb på første sal til badeværelse. Jeg har fundet afløb. Vandet er fra fyret de to vandrør. Det ene er varmt og det andet er koldt(retur) tænker jeg.
Kan man bruge vandet fra fyret, er der en måde kan umiddelbart ikke finde andre vandrør.