Hej!
Jeg overvejer at få lavet nogle fliser og moderniseret vores lille badeværelse en smule, men bliver i tvivl om det er "nødvendigt" med den helt store tur med opbrydning af gulv.. Vi har ingen ønsker til gulvvarme mm, som kunne give en naturlig anledning til dette.
Jeg havde håbet på at anvende eksisterende VVS installationer og få lavet nyt badeværelsesmøbel, toilet og nye klinker på gulv og bruseniché uden at bryde gulv og afløb og alt op.. er det en mulighed eller helt hen i hegnet?
gode råd modtages naturligvis!
De bedste hilsner,
Jonas