Ideal vindue

Hej med jer.

Vi har været nødsaget til af tage et af vores brædder ned fra vores udhæng, grundet en bikube. Her har vi savet ovenover vores vindue, grundet problemet sad længere oppe end først forventet. Vi er nu bekymret om vi har ødelagt vores vinduet, hvis den nu er blevet topmonteret. Kan I fortælle om man topmonteret sådan et vindue? Vi har nemlig ikke nogle vejledning i forhold til hvordan det er sat op. 
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis