Hej med jer.
Vi har været nødsaget til af tage et af vores brædder ned fra vores udhæng, grundet en bikube. Her har vi savet ovenover vores vindue, grundet problemet sad længere oppe end først forventet. Vi er nu bekymret om vi har ødelagt vores vinduet, hvis den nu er blevet topmonteret. Kan I fortælle om man topmonteret sådan et vindue? Vi har nemlig ikke nogle vejledning i forhold til hvordan det er sat op.