Hej. Jeg står med en hus fra 1939. Med en kælder hvor væggene har set bedre dage.
Væggene er på nuværende tidspunkt temmelig afskallet / pudsen sidder løst, sandsynligvis at 2 grunde fugt påvirkning udefra (Omfangsdræn er ikke en mulighed) samt at væggene nok tidligere er malet med plastikmaling. Planen er at banke det løst siddende puds af fjerne alt det gamle maling og pudse væggene op igen, men jeg er i tvivl om hvilken puds type jeg skal bruge og fremgangsmåden herpå. Jeg kan læse at pudsen skal være diffusion åben samt malingen efterfølgende ligeså. På forhånd tak.