Kære kloge hoveder
Fjerner tapet på gipsvægge og skal rullespartle bagefter. Bag tapetet gemmer der sig et hul (ca 5x10 cm) i gipspladens paplag hvor en brændeovn har stået lidt tæt på.
Kan jeg bare rullespartle ovenpå eller skal jeg forsegle med noget?
Bh Ulla