Hej LDS folks
Har studeret og læst op på en masse omkring understøbning, og jeg skal snart i gang at fikse min kælder.
Jeg vælger at gøre det udefra, da jeg også skal lave isolering og dræn. Derfor er mit spørgsmål: Kan jeg leje en minigraver, hvor jeg graver ca. 60 cm ned rundt om huset i ét hug? Tager herefter de sidste 40 cm ned til sokkelbund + 35 cm under med en skovl ved en meter ad gangen opdelt i sektioner.
Mange tak.