Jeg er ved at renovere min stue. På den ene væg sidder inde-delen til min luft-til-luft varmepumpe. Den sidder uden på det gamle tapet, som jeg gerne vil fjerne. Desværre vil det koste 7000-8000 kr at få pillet pumpen ned og monteret igen bagefter 🥴 Jeg synes, at det er alt for mange penge, men på den anden side synes jeg også at det er sjusket at lade det gamle tapet sidde bag inde-delen. Er der mon nogle gode råd at finde?