Spartling og ny filt ved varmepumpe

Jeg er ved at renovere min stue. På den ene væg sidder inde-delen til min luft-til-luft varmepumpe. Den sidder uden på det gamle tapet, som jeg gerne vil fjerne. Desværre vil det koste 7000-8000 kr at få pillet pumpen ned og monteret igen bagefter 🥴 Jeg synes, at det er alt for mange penge, men på den anden side synes jeg også at det er sjusket at lade det gamle tapet sidde bag inde-delen. Er der mon nogle gode råd at finde? 
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis