Hej LDS
Jeg har en åbning i ydermur som oprindeligt har været udluftning til forrådskammer. Huset er fra 1929, dobbeltmuret. Jeg vil gerne fjerne stenene i murhullet og montere nyt vindue.
På ydermuren kan jeg ikke se en overligger med mursten i stik, som jeg kan på de andre vinduer i huset. I indermuren er der en bjælkeoverligger.
Vindueshullet er 67,8cm højt og 37 cm bredt. Hullet er i stueetagen, og der findes både kælder og første sal i huset.
Er der brug for en overligger i ydermuren ved så lille et vindueshul?