Hej
Jeg har ikke forstand på det, så jeg har 2 spørgsmål.
Jeg skal lime glasvæv på en fuldspartlet væg, med en melamin plade på det sidste stykke af væggen.
Væggen har fået forankringsgrunder til sidst, så det er ok, men melaminpladen ved jeg ikke hvordan skal førbehandles til limning af væv.
Jeg har købt lidt Luxi acryl grundmaling til træ, fordi jeg skal male et træpanel i bunden af den væg jeg er i gang med.
1. Der står på grundmalingen, at den er velegnet til hårde og glatte underlag.
Er det så ikke det jeg skal smøre på melaminpladen, med en skumrulle?
Jeg har også købt en rulle glasvæv, altså vævet væv, som er grundet.
Det klør over hele kroppen bare jeg tænker på det
Jeg håber grundet glasvæv ikke drysser så meget som filt.
2. Er grundet væv nemt at arbejde med? Beskære i hjørnerne, skære i med en hobbykniv osv?