Jeg har brug for hjælp (endnu en gang).
Der har netop været en vvs’er forbi, for at lave nogle småting samt at flytte mit afløb i køkkenet en smule. Nu er problemet så, at jeg står med et hul rundt om. Hvad f***** hælder jeg i det?
Det er omkring 15cm dybt, hvor det er dybest.