Hej
Jeg har haft et hul i et vandrør i væggen. Hullet er blevet fixet, men væggen er meget fugtig, da hullet har sivet i lang tid.
Burde væggen kunne tørre op af sig selv eller bør man have fat i en affugter?
Væggen er af gasbeton.
Og er der nogen forholdsregler i forbindelse med brug af en affugter?