Jeg har lige fået lagt nyt Monier betontagstens tag på mit hus, og i den forbindelse et helt nyt undertag.
I den forbindelse kom tømreren til at sætte en BMI rørgennemføring et forkert sted hvor der alligevel ikke skulle være udluftning. Han har nu flyttet det til det rigtige sted, men i det oprindelig hul er der nu bare det her BMI rørgennemføring monteret, men uden at der er tilkoblet en rør - så der er egentlig bare hul der hvor røret skulle sidde.
Han mener ikke det er nogen udfordring, og at det giver noget ekstra ventilation.
Jeg er dog en smule bekymret for at der nu er hul der, hvor der burde sidde et rør - hvad tænker I?