Hej. Jeg har netop købt en gammel lejlighed som skal istandsættes. Vi har fået revet køkkenet ned, og opdager at afløb og vandrør går langs væggen - se billede. For at undgå at skulle bore i de nye køkkenskabe, tænkte jeg på om man kan/må fræse afløbsrøret ind i væggen? Evt. halvt ind i væggen uden at mure til sidst?
Øvrige idéer til løsning på problemstillingen er meget velkomne