25 kvm havestue, med isolering i vægge og gulv, men med termotag. Står i stik syd. Der bliver varmt.
Er der et alternativ til almindelige terrassebrædder på strøer, når det skal kunne klare de 'ekstreme' temperaturudsvingninger? Jeg tænker hverken vinyl, laminat, parket eller klinker på gulvspån er en fornuftig løsning?