>Lars.
Undskyld jeg siger det, men dit KN filter og din sportbagpotte giver ikke 5,10, 15HK, det giver +1 eller måske -1hk, altså IKKE en skid, jeg ved godt de fleste tror det giver en masse, og hvis du selv tror på det så ok, men det er lyd og intet andet. Få evt. målt din bil før og efter, og hermed ikke sagt at hvis du måler din bil nu og den har 140HK, så har det givet 10HK da den standard er opgivet til 130. Mange bil producenter opgiver deres 2.0 motorer til 129-130HK da mange forsikrings selvskaber har en grænse her. Så selvom deres biler har 140HK, bliver de opgivet til 130 for at det er muligt for os som forbruger at forsikre den.
Hvis du evt. har fået at vide hvor du har købt dit KN og udstødning at de skulle give 20HK, så forlang at de betaler hvis den ikke har det før og efter, for så lur mig om de ikke takker nej.
Altså går vi tilbage igen og siger din bil har 138HK, som sådan en 2.0 hos peo. ca har standard. og dermed får du 32HK hos jørgen Agergaard som faktisk er 2HK på 1000kr som rent faktisk er billigt. Inden for tuning siger man at det ca koster 1000kr pr HK, medmindre du køber turbo. Ja eftersom Autobremsen importere NOS, så vil de jo sælge dig alt, men spørg evt. rundt omkring på nettet hvor mange der har det? Folk holder fingerne langt væk fra det. pga. at det kræver sin motor for at have det.
Smedede stempler/turbo stempler koster vel2-3000 stk, hvis du skal have noget der duer, men det er jo ikke det eneste.
Tror personligt du skal overveje hvad ud vil med din bil, for lige meget hvad du laver koster det ca. de 1000kr pr HK og det lyder ikke helt som om det er det du havde forestillet dig, og Chip nej, det duer på turbo biler hvor du hæver ladetrykket og derfor giver det noget, ellers ikke.
Hvis du vil have noget erfaring med NOS så spørg bil eksperten i Valby, de har nemlig brændt sådan en motor af som din med NOS, den kunne heller ikke holde.
Ring evt. til Kenneth fra
www.tuningteknik.dk han kan måske hjælpe dig også, med noget der virker. 61270134.