Hus fra 1968
Vi er ved at lægge nyt gulv (20mm Egeplank-lamel) med klimagulv (25mm gulvvarmeplader i spånplade).
Efter læsning herinde og i Træfaktor 12 er planen at fjerne strøer og bruge kingspan.
Der er to rum med ca 40m2 hver. I det ene rum er der ca 14cm fra beton til top af nuværende gulv, og i det andet er der kun ca 9 cm.
Da gulvet fylder 4,5cm i alt og der nok skal lidt flydespartel på er der kun plads til ca 45-50mm kingspan i det ene rum. Bliver det for lidt isolering? Kan ikke helt overskue at skal banke 80m2 gulv op og grave plus støbe etc.
Hvad ville I gøre?