Hej alle. Jeg skal til at bygge nyt terrændæk op i badeværelset, helt traditionelt med gulvvarme og klinker. Jeg vil gerne have færdigt gulv 1-2cm under en allerede monteret dør. Gulvet over iso bygges jo op af beton, slidlag og klinker, og der skal selvfølgelig også være fald mod afløb.
Så jeg skal til at finde ud af hvilken højde min isolering præcist skal slutte i, alt efter hvor tykt et lag beton der kommer ovenpå.
Så hvor tykt et lag beton skal man regne med?
Er 12cm fra overkant isolering nok? For meget?