Hej LDS,
Hvad må man selv ift. etablering er kloak?
Der er i øjeblikket ved at blive etableret kloak i vores haveforening. Vi skal bygge hus på punktfundament, og skal til at grave ud til afløbsrør. Men vi er kommet i tvivl om, om vi selv må etablerer rørene? Vi er helt med på, at vi skal have en kloakmester til at tilslutte.
På forhånd tak!