Etablering af afløbsrør

Hej LDS,
Hvad må man selv ift. etablering er kloak?

Der er i øjeblikket ved at blive etableret kloak i vores haveforening. Vi skal bygge hus på punktfundament, og skal til at grave ud til afløbsrør. Men vi er kommet i tvivl om, om vi selv må etablerer rørene? Vi er helt med på, at vi skal have en kloakmester til at tilslutte.

På forhånd tak! 
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det hele er kloakmesterens arbejde. Om I så laver en aftale med kloakmesteren om at lave noget af arbejdet er en anden sag.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis