Jeg skal have 2 komponent på lade betongulv, men syntes gulvet er for rillet, ikke revner og ujævnt.
Så kan man med fordel give gulvet noget a la flydebeton, som udfylder rillerne?
Flydebeton skal være mindst 3mm, og det er for meget.
2 komponent malingen kan selvfølgelig også udfylde, men så bliver forbruget for stort.
Slibning er selvfølgelig også en mulighed.
MVH:
Jesper Kofoed
Telf: 24290571