Gulvvarme og forskalling

Hej.

Jeg har fjernet mit gamle plankegulv på førstesalen, sat strøer med c/c afstand på 60 cm og fået lagt et nyt gulv af gulvspånplader. Min plan var oprindelige at lægge Nordic gulvvarmeplader, men stødte på at man i stedet kan købe varmefordelingsplader og lægge dem mellem forskalling. Overgulvet tænker jeg skal være et laminatgulv. 
Giver det mening at bruge forskalling i stedet for gulvvarmepladerne når jeg allerede har lagt gulvspånplader? De fleste vejledninger jeg har set skriver også, at der skal lægges en plade ovenpå forskallingen, hvis der skal lægges laminatgulv, men er dette så nødvendigt, hvis der i forvejen er undergulv?
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis