Jeg ville lige høre om det er muligt på sigt at udskifte pex-rør i væggen som er monteret med koblingsdåser?
Det er trukket i almindelige skillevægge i tomrør. Ville man kunne trække nye rør igennem koblingsdåsen hvis det var nødvendigt?
Altså uden at skulle bryde noget op?