rep af hæle på sko

Hej til Jer!
Jeg har et par Hanwag gå/vandresko. De er i god stand men er slidt skæve på hælene. Nok 3mm afslid i den ene side af hver sål. Man kan sende dem ind og få  komplet nye såler for ca 1000kr. Men et par nye koster "kun" 1700kr. Og da det egentlig kun er en trekant på hælen som er slidt, vil jeg høre om nogen ved hvilken  lim der kan holde og hvilken gummi jeg kan bruge. Jeg tænker selv på  noget gummi fra siden af et bildæk. De støvler vi brugte da jeg var soldat var lissom forberedt til at man satte en ny gummi på hælkanten. så tænkte at med en vinkelsliber kunne man vel tilpasse sålen.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er da mange hælebarer og nøgleserviser, der sætter en ny snip på dine sko. Ligesom inde ved mili. :-) 

fase
Nu har du jo ikke vist et billede af skoene, så svarene bliver lidt som, at deltage i en gættekonkurrence. Sådan er det nu tit, og man kan ikke vinde hver gang. Du nævnte selv den løsning du havde set ved forsvaret, så den gik jeg ud fra.

fase
Altså jeg kan ikke se at et billede af en slidt hæl, gør nogen forskel i forhold til spørgsmålet, at jeg kan gå til en hælebar behøver jeg ikke at spørge her for at få at vide, men bare glem det jeg finder selv ud af noget. jeg takker så meget for opmærksomheden.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Det var nu ikke hælene, jeg tænkte på. Undskyld at jeg blandede mig.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis