Olietryk.

Hvad kan problemet være olietrykket svinger fra fra o til 1/2 bar tryk på min Albin O-21 motor.??                            Er det oliepumpen ? eller hvor kan problemet være . Motoren starter uden problemer hver gang .                      Vil være taknemlig for et godt bud på problemet .                                                                                                   På forhånd tak. VH. Aksel .


Krøgh
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Bruger du den rigtige olie, og er du sikker på olietryksmåleren viser rigtigt.
Hvis du er sikker på ovenstående er i orden, er det nok en slidt motor, og oliepumpe.

Vi prøver igen, i morgen --
Hej Jens. Tak for svaret . Jeg startede motoren igen .Havde jo læst at  nogle med samme problem . Og I svaret fra et af dine indlæg havde du omtalt at der kunne være luft i røret op til olietryksmåleren og jeg så nåle bevægede sig op og ned til sidst stod måleren på ca 2 bar med de omdrejninger den kørte med , og ned til  ca.1,5 bar med de omdrejninger jeg ville sejle med , og trykket blev konstant på de 1,5 bar.  Så mange tak for dit svar til mig .                                                      Ønsker alle her inde en god sommer. Og tak for alle de spørgsmål og svar der bliver der bliver givet.:) :)  

Krøgh
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis