Hej.
Jeg skal igang med at pudse en væg der er forlænget op ad med gasbeton pga. nyt tag der er højere.
Gasbetonen er 2 cm længere inde ind murstenen. Så der skal altså 3 cm puds på der og 1 cm puds på hvor der er mursten.
Skal jeg lave et udkast eller bruge fliselim på gasbetonen? Og skal jeg derefter bare kører et godt lag på gasbetonen, og til sidst lave et heldækkende lag henover gasbeton og mursten?
Eller er der en anden fremgangsmåde der er bedre? :-)