Vi er ved at få installeret et vindue i kælderen. Det er gået fint indtil i dag, hvor mureren skulle støbe overligger. Desværre viste det sig at gulvbjækerme fra stuen ligger i vejen for at der kan indsættes en overligger. Hvad vil I anbefale man gør her?