Jeg er kommet lidt på dybt vand her - ihvertfald i min baghave :)
Jeg har her under tørken lagt mærke til at der står vand i min have 3-4m ved siden af min septiktank. Jeg gætter på at det er drænet fra tanken der er noget galt med, det bobler ihvertfald i vandet når pumpen i tanken køre.
Det er en watercare 3kammertank hvorfra spildevandet pumpes væk i et sivedræn og tanken fungere perfekt og kommer af med vandet.
Er der nogen der kan bekræfte dette og evt forklare hvordan sivedræn fungere (hvis det hedder dette? Når det er via pumpe)
Og inden jeg begynder at grave - er det så noget jeg må? Tanken er autoriseret arbejde men er drænet derfra også?