Min IQ800 vaskemaskine har fået en sygdom jeg ikke har oplevet før. Den går nærmest ud midt i en vask, eller vil slet ikke tænde. Efter et stykke tid (10min - 2t) virker den igen.
Nogen der har en ide om hvad der er galt? Det er ikke sikring og der er ingen fejlmeldinger.
Jeg tænker det er termisk - det er kommet inden for den sidste uge.
Nogen der har en eltegning / diagram - det kan jo være en kondensator som har lettet på låget eller er ved det.