Som emnet siger, ønsker jeg et greb på ydersiden af en terrassedør med paskvilgreb. Jeg har spurgt et låsefirma til råds og de har sendt mig i byen efter en grebskobling som denne her
https://www.billigsikring.dk/shop/fix-grebskobling-833-4551p.htmlMen jeg kan simpelthen ikke se hvordan den eksisterende bøsning kan fjernes. Muligvis er jeg bare forvirret og grebskoblingen skal sidde et andet sted og ikke i stedet for bøsningen her :).
Jeg kan umiddelbart måle mig til at grebspinden passer med bagkant af bøsningen, så selv hvis koblingen skulle sidde på ydersiden af låsekassen, ville grebspinden ikke gå igennem og nå ud til koblingen.
Jeg har på fornemmelsen at jeg har brug for noget mere udstyr end bare en kobling og et greb.