Tilføje greb til yderside af terrassedør

Som emnet siger, ønsker jeg et greb på ydersiden af en terrassedør med paskvilgreb. Jeg har spurgt et låsefirma til råds og de har sendt mig i byen efter en grebskobling som denne her https://www.billigsikring.dk/shop/fix-grebskobling-833-4551p.html

Men jeg kan simpelthen ikke se hvordan den eksisterende bøsning kan fjernes. Muligvis er jeg bare forvirret og grebskoblingen skal sidde et andet sted og ikke i stedet for bøsningen her :).
Jeg kan umiddelbart måle mig til at grebspinden passer med bagkant af bøsningen, så selv hvis koblingen skulle sidde på ydersiden af låsekassen, ville grebspinden ikke gå igennem og nå ud til koblingen.

Jeg har på fornemmelsen at jeg har brug for noget mere udstyr end bare en kobling og et greb.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan jeg ikke bare købe et højre og venstre greb, uden stift, og så købe én stift der er lang nok til at nå hele vejen igennem den eksisterende bøsning og så droppe koblingen?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også