Hej
Jeg skal reparere et gammelt udhus, der er muret op af marksten.
Den nuværende rem er lagt ovenpå murennog så har den fået noget mørtel til at klæbe den fast - og det har fungeret i ca 50 år.
Nu skifter jeg rem og tag, og vil gerne fastgøre remmen, men er der nogen med gode erfaringer til at fastgøre remmen til muren?
Den er ikke nem at bore i.