Hej
Vi har en flot hoveddør fra KPK. Den har en 5-10cm bred metalramme, hvor jeg skal have monteret vores dørtelefon. Ligner en meget stor dørklokke :-)
Det er en metalramme/holder, der skal bores fast. Derefter kan dørtelefon klikkes på.
Jeg er lidt nervøs for at skrue i døren uden at fastgøre ordentligt. Jeg tror metalrammen er hul og at selve metallet er måske et par mm tykt?
Hvilken skrue skal bruges tror I?