Service/vedligehold på vandanlæg

Hej

Mit vandanlæg beder om service. Er der nogen der ved hvad det indebærer? Er det noget man selv kan udføre? Er der noget der skal skiftes i anlægget eller er det kun tjeck af samlinger mm?

Der er tale om et JUDO QUICKSOFT-M 

Mvh Henrik
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du får lige en manual, hvor det er beskrevet, hvad der skal laves af service. Den er på engelsk.

fase
S. Fabrin skrev den 12-06-2023 18:22:44

Du får lige en manual, hvor det er beskrevet, hvad der skal laves af service. Den er på engelsk.

Tak, men den har jeg. Den beskriver dog ikke noget om hvad service og vedligehold indebærer eller hvordan det skal gøres - blot at det skal gøres årligt.... 🙂 

Det er korrekt, at der ikke står noget om, hvad et årligt service eftersyn indeholder. Der står bare at det skal/bør udføres af en serviceudbyder. Jeg har ikke undersøgt om der er en dask repræsentant, som kan oplyse om serviceomfanget. I de professionale anlæg blev der retur skyllet og fyld salt på.

fase
Dette anlæg er med automatisk backflush og salt klarer jeg selv løbende.... Jeg tænker der måske er nogle elektroder der skal skiftes, noget der skal kalibreres og evt justeres og måske nogle filtre der skal renses?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis