Jeg er i gang med at rive tidligere ejers klamp af et skur ned, men da det er bygget på støbt sokkel og betongulv, tænkte jeg på at isolere gulvet og lave opvarmet skur i stedet. Altså genbruge eksisterende bund.
Men hvordan er fremgangsmåden her?
Der er cirka 20-25cm kant hele vejen rundt. Påtænker derfor at smide ex. 150mm isolering i bunden og måske støbe de sidste 100mm op.
Alternative isolere mere og så lave en solid bund af træ?
Hvordan griber jeg det an med at lave vægge og loft? Nogen der har en guide, jeg kan følge?
Ville sådan set bare sikre mig, at der ikke går råd i hele skidtet, så jeg kan starte forfra om et par år.
Hvis jeg hellere betaler mig fra det. Hvad vil det så løbe op i at få et færdigt skur i ikke dyre materialer?
Overslag er rigeligt fint. Skal bare have en cirka pris på opgaven.