Hejsa.
Vi er ved at lave et kolonihavehus, og skal nu igang med badeværelset. Så er der lige det med vådrumssikring. Vi ville gerne have haft sat glasvæv/filt efterfølgende. Men kan man det. Der skal jo noget sikring på gulvet, og 10 cm op af væggen. Det bliver med en lukket brusekabine, ved ikke om det gør en forskel? Rummet er 2X2 meter.