Hej med jer
Jeg skal montere et par indvendige døre..
For at lette det lidt, tænkte jeg at et par eller tre winbags ville være smarte.
Jeg ville nu lige høre om nogen af jer har erfaring med nogen af kopierne, fra J&F, harald eller lign? Som jo kun koster cirka 30,-/stk, mod godt 150,-/stk. for Winbags..😅
Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)