I vores udestue har vi et kabel inde i en væg, som har forsynet en stikkontakt. Det kabel er nu frakoblet stikkontakten og strømmen i den anden ende. Det betyder altså at vi nu har en ledning i væggen der ikke er tilsluttet noget som helst. Den er ikke tilsluttet noget i nogle af enderne.
Vi kan desværre ikke få den ud af væggen ved at hive i den, og jeg søger nu råd og forslag til andre muligheder. Det er som sagt bare en "dum" ledning der ligger i væggen og ikke er tilsluttet noget i nogen af enderne.
Ser frem til at høre jeres forslag :-)