Gulvafløb af ukendt variant

Jeg har et afløb støbt ned i gulvet inden jeg købte huset.
Det har ikke været taget i brug endnu, og nu er rummet endt med at skulle være et køkken.
Afløbet er dækket af en plastikmembral over hele overfladen. Det er ikke en løsning jeg har set før, og jeg er i tvivl om hvordan det monteres rigtigt.

Er der nogen af jer der kender den og kan hjælpe. 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kender ikke den type, men det ser ud som om der mangler en overgang fra den større gulvafløb og ned til røret i gulvet. 
Den plastmembran sidder altid på selve risten til beskyttelse mod ridser under transport og montering. Den skal rives af efter montering. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Passer rist/ramme ikke ned i afløbet når det hvide dæksel fjernes?
De to dele skal være købt som et sæt/være i samme serie, for at passe sammen. Fulgte risten med?

Elektronikteknikeren
Det viste sig at membranen kunne fjernes. Det var der ikke noget der tydede på.
Da den kom af gav det hele bedre mening. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis