Jeg har et afløb støbt ned i gulvet inden jeg købte huset.
Det har ikke været taget i brug endnu, og nu er rummet endt med at skulle være et køkken.
Afløbet er dækket af en plastikmembral over hele overfladen. Det er ikke en løsning jeg har set før, og jeg er i tvivl om hvordan det monteres rigtigt.
Er der nogen af jer der kender den og kan hjælpe.