Går og fedter med et toilet, jeg er ved at bygge ovenpå. Toilettet skal være et Grohe på 820 mm i højden. Jeg kan se, der er to muligheder for afløb: Et på 90 mm, og et på 110 mm. Jeg mener standard er 110, det er det i hvert fald her i huset. Men jeg er lidt klemt på plads, og da det er ovenpå, burde det i min optik være "sug" nok, til at jeg kan nøjes med 90 mm, selv om der ikke er meget fald det første stykke.