Hej i varmen,
Har haft tænkt på om det er muligt at sætte en markise op ude på vores terrasse. Jeg ved bare ikke om der overhovedet er plads - det føles ikke sådan, da det "sted" hvor man vinkelret ind har fri adgang er 10-12 cm max. En markise falder vel lidt på vinklen når den kører ud, men jeg er meget i tvivl om der vil være plads til en.
Derudover er det træ, ikke murværk. Det ved jeg ikke om er relevant - føles lidt sådan, da jeg egentlig havde tænkt at det fede ville være en 4 meter bred markise med motor osv.
er det mig eller ligner det bare ikke et oplagt (muligt...) sted at få sig en markise? altså inde over vinduerne i huset (bjælke?)