Plads til markise ?

Hej i varmen, 

Har haft tænkt på om det er muligt at sætte en markise op ude på vores terrasse. Jeg ved bare ikke om der overhovedet er plads - det føles ikke sådan, da det "sted" hvor man vinkelret ind har fri adgang er 10-12 cm max. En markise falder vel lidt på vinklen når den kører ud, men jeg er meget i tvivl om der vil være plads til en. 
Derudover er det træ, ikke murværk. Det ved jeg ikke om er relevant - føles lidt sådan, da jeg egentlig havde tænkt at det fede ville være en 4 meter bred markise med motor osv. 

er det mig eller ligner det bare ikke et oplagt (muligt...) sted at få sig en markise? altså inde over vinduerne i huset (bjælke?) 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vi har en billig markise, som er manuel, den sidder under udhæng som ligner jeres, den går ca 27 cm ned af vægen.
Men måske andre typer fylder mindre?

Det er den her type vi har...

Vi prøver igen, i morgen --
Jeg kender ikke alle markise mål så det må du selv undersøge. 
Men der er ikke noget som er nemmere at fastgøre det i end sådan en bjælke. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Få et markisefirma til at komme forbi og giv tilbud. Så er det afklaret om det er muligt, og i sidste ende står det dig frit om du så vælger at takke ja til deres tilbud, eller køber noget andet.
Et hint. Du skal op i gear hvis det er en på mål du vil have - producenterne har travlt så leveringstiden er relativ lang allerede nu.
De fleste jeg har fundet kræver et beløb fx 1000dkk hvis man ikke køber efter opmåling. Havde netop tænkt præcis det samme. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også