Hej alle sammen.
Jeg har lavet et hul til et nyt vindue og og skal igang med at lave indvendige fals.
Der kommer flamingo på ydervæggene, så vinduet skal sidde, så det cirka stikker 1,5 cm ud fra væggen. Det betyder så at den 2 cm flamingo i falsen vil være 1 cm ude fra vinduet indvendigt.
Jeg tænkte derfor på, at smide et net i falserne for at undgå revnedannelse ved kantisoleringen.
jeg vil have 1 cm puds på siderne, og top, så kan jeg også tage et bræt på begge sider, så jeg får en helt lige fals.
Mit spørgsmål er: kan jeg bruge almindelig bakkesandsmørtel og cement i blanding 10-1 til formålet?