Puds vindue hele vejen igennem

Hej alle sammen.

Jeg har lavet et hul til et nyt vindue og og skal igang med at lave indvendige fals.

Der kommer flamingo på ydervæggene, så vinduet skal sidde, så det cirka stikker 1,5 cm ud fra væggen. Det betyder så at den 2 cm flamingo i falsen vil være 1 cm ude fra vinduet indvendigt.

Jeg tænkte derfor på, at smide et net i falserne for at undgå revnedannelse ved kantisoleringen.

 jeg vil have 1 cm puds på siderne, og top, så kan jeg også tage et bræt på begge sider, så jeg får en helt lige fals.

Mit spørgsmål er: kan jeg bruge almindelig bakkesandsmørtel og cement i blanding 10-1 til formålet?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ingen der har nogle gode forslag?
Ja, du kan bruge mørtel og cement i forholdet 10:1

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis