Vaskemaskine elnsrik

Jeg er lige flyttet og satfået sat vaskemaskine til et stik.
Stikket er helt blottet, uden dæksel, som undre mig der ikke er, nu det på et badeværelse hvor der er fugtigt og ingen vinduer er til udluftning.stikket bliver også båret og jeg nervøs for kortslutni.
Nogen der kan fortælle mig hvor jeg køber sådan dæksel ? 
Hilsen fra jane 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen på lds.
Det er det man kalder "komfurudtag" men kan sagtnes bruges til vaskemaskiner også. 
Du kan købe låg ved elektriker, men også på nettet. 
 tryk her for et eksempel 
For at montere låget så skal kabel afmonteres igen. Sluk for strømmen ved sikringer, afmontere, kabel igennem hullet i dæksel, montere som før, og klips dæksel på. Hvis ikke aflastnings bøjlen klemmer omkring kabel så kan du sno isolere bånd omkring kabel så det bliver tykkere på det sted, du kan sætte et par kabelstriks omkring kabel over aflastnings bøjlen eller på anden måde, ved at sætte noget i klemme, få aflastningen til at fungere. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Ih eg får hjælp til lave det som du beskriver.

Stikket var sådan ved indflytning, og uden dæksel.
Jeg vil købe mig et dæksel via dit link 

Og tak for velkomst og hjælp.

Vh jane 
Ja det er et velkendt problem at folk smider dæksler væk når de fraflytter en lejlighed. Det gælder også almindelige lofts udtag. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis