Hej,
Vi kan have lagt vandrør til vores kolonihave, som skal bygges på punktfundament. Vi har brug for vandtilførsel to steder - i køkkenet og badeværelset. Det gamle hus have tilførsel ét sted via et rør op langs ydre væggen og ind gennem muren.
Anbefales det at grave ud til nye rør i jorden og føre dem op to steder? Eller kan vi "nøjes" med at føre ind gennem det eksisterende vandrør. I så fald skal de nye rør vel føres i væggen?
Håber på gode bud :)