Hej
I forbindelse med at jeg renoverer vores badeværelse på første sal vil jeg flytte toilettet. Påtænker at flytte det til et sted lige over 110 mm røret og langt den nemmeste løsning vil være at indsætte et teestykke under toilettet. Men skønt 110 mm røret overholder gældende fald kan jeg forestille mig en ordentlig kage dumpe ned og lægge sig istedet for at blive ordentligt skyllet videre i forbindelse med de mindre vandmængder et moderne wc bruger (normalt kommer tilløb jo gerne i spids vinkel). Er det en reel bekymring eller er det hamrende ligegyldigt?