Kære alle
Jeg er blevet indehaver af et lille sommerhus med en del vægge af gips med tapet på.
Jeg vil meget gerne have, at væggene ser knap så gipsvægsagtige ud men vil meget gerne undgå at fuldspartle - og vil gerne ende med en malbar overflade.
De ujævnheder der er skyldes primært overlappende eller løst tapet - men det meste tapet sidder desværre virkelig godt fast. Har prøvet med våd klud og forsigtig skrab - men det tager alt alt for lang tid.
What to do? Jeg har læst et forslag et sted om at fjerne det løse tapet, slibe små ujævnheder væk med sandpapir, male væggen med en grunder, der spærrer for fugt - og dernæst male.
Gode ideer?
De bedste hilsner Ulla