Jeg har et sommerhus med Gyngende og ujævnt gulv. Huset er bygget på punktfundamenter med ca 15 cm ned til jord med plastik over. Jeg har plan om at tage gulv af og lægge extra bjælker for at stabilisere gulvet.
Min plan er at sømme trykimprægneret brædder under bjælker og så lægge en tagmasonit plade ned på dem.
derefter fylde op med isolering mellem bjælker på med en gulvspåndplade og så en gang vinylklik gulv til sidst.
Vil dette kunne holde ? skal der en form for dampspærre på ?
Sommerhuset står opvarmet med luft til luft varmepumpe hele året. (Opvarmet til 10 Grader)