Vi har fået et helt nyt, hvidtolieret egetræs bord, som jeg var så uheldig at ramme med en pensel, med hvid maling på Jeg prøvede at tørre så meget som muligt af - men der er desværre kommet en ret tydeligt hvid plet. Er der nogen der ved hvad den bedste løsning er, for at redde den?
Kan umiddelbart ikke finde nogen direkte løsning.
Er jeg måske nødt til at slibe hele borded ned, for at oliere det igen?