Hej,
Jeg er ved at indrette en gammel lade til festlokale. Der er åbnet op til kip og taget er et gammelt bølge eternit tag. Ud fra alderen må det være med asbest.
Mit spørgsmål er om der er risiko for at sådan et tag kan “drysse”? Jeg er klar over at man ikke skal bore/skære/knække pladerne, men kan der mon frigives fibre til luften fx fra vibrationer når der spilles rigtig høj musik? Eller er jeg overbekymret? :)