Hej
Skal til at erstatte mit gamle vinylgulv i køkkenet (ca 5 kvm). Jeg har læst et gulv i den størrelse ikke behøver at blive fuldlimet ej heller dobbeltklæb. Rummet er dog ikke rektangulært, men har lidt andre dimensioner (se billeder).
Hvad tænker i, kan det klares uden at skulle fuldlimes - evt med noget dobbeltklæb rundt i siderne?
Vil nedenstående fremgangsmåde for at lægge gulvet være helt skæv:
1) skær gulvet til således der er 2 mm ind til alle sider så gulvet kan give sig.
2) dobbeltklæb rundt i kanterne, hele vejen rundt eller bare stykker med en meters mellemrum eller lignende?
3) vinyl lægges på og der afsluttes med lister op mod soklen
Det er min umiddelbare tankegang. Nogen der kan hjælpe eller bekræfte.